Značka spodnej bielizne sa rozhodla vo svojej novej kolekcii použiť „skutočné modelky“ so striami. Takto to dopadlo…
V posledných rokoch sa stalo populárnym hnutie, ktoré vyzdvihuje pozitívne vnímanie vlastného tela.
K hnutiu sa chcelo pripojiť niekoľko odevných značiek a tentoraz chcela do svojej kampane začleniť sebalásku aj sieť maloobchodných predajní Asda.
Instagram: @georgebyasda
Asda, veľký a renomovaný maloobchodný reťazec v Spojenom kráľovstve, chcel vo svojej novej kolekcii spodnej bielizne ukázať „skutočné“ modely pod značkou George, ktorú vlastnia. Návrh vyvolal obdiv medzi obyvateľmi tejto krajiny.
Brunna Teixeira, influencerka na Instagrame s viac ako 58 000 sledovateľmi, bola vybraná reťazcom ako hlavná múza novej kolekcie spodnej bielizne. Nebola vybraná kvôli množstvu lajkov pod jej príspevkami, ale skôr preto, že sama je už roky aktivistkou hnutia Body Positive.
Novinka bola oznámená prostredníctvom Instagramu, kde je modelka oblečená do jednej zo spodnej bielizne kolekcie, kde do popredia vystupuje jej prirodzené bruško, so striami a ani zďaleka neupadá do typického stereotypu krásy.
Instagram: @brunna_teixeira
Fotografiou chcela Brunna, ktorá je hrdou mamou dvoch detí, vyvolať lásku k sebe samej. „Sebaláska je ten najlepší druh lásky, aký existuje,“ komentovala na svojom instagramovom profile.
„Toto je vlastne moje brucho po narodení dieťaťa. Milujem ho.“
Instagram: @georgebyasda
„Správne telo, žiadne filtre. Kampaň sa mi páči,“ sú niektoré zo stoviek komentárov, ktoré k príspevku zanechali ľudia.
zdroj