Dior každých pár sekúnd predá fľaštičku vône Johnnyho Deppa

Back to Blog

Dior každých pár sekúnd predá fľaštičku vône Johnnyho Deppa

vianocna zlava na lalala.sk

Dior predá každých pár sekúnd fľaštičku parfumu Sauvage, ktorého tvárou je Johnny Depp. V minulom roku sa každé tri sekundy predala jedna fľaštička.

Tvrdenie zdieľal používateľ Twitteru John Pompliano, ktorý citoval článok Marie Claire z januára 2022. Pompliano zašiel o krok ďalej a zistil, koľko peňazí Deppova vôňa zarábala módnej značke Dior. Na Twitteri napísal. „Napriek tomu, že väčšina firiem od Johnnyho Deppa upustila, @Dior sa rozhodol zostať s ním. Prečo? Predávajú fľaštičku jeho vône ‘Sauvage’ každé 3 sekundy. Pri 160 dolároch za fľaštičku je to viac ako 4,5 milióna dolárov denne.”

To je sakra veľa peňazí, a tak nie je prekvapením, že sa ho parfumérsky gigant Dior, rozhodol ponechať vo svojich účtovných knihách. Po tom, čo Depp v roku 2020 prehral prípad ohovárania proti novinám The Sun po tom, čo ho vo zverejnenom článku nazvali „mlátičom manželiek“, sa ho zbavilo niekoľko veľkých spoločností vrátane Warner Bros, keď ho vyhodili z filmu Fantastické zvery. V tom čase bola rovnako aj spoločnosť Dior vyzývaná, aby odstúpila od spolupráce s Deppom.

Herec bol tvárou vône Sauvage od jej uvedenia na trh v roku 2015, PR agent Mark Bokowski tiež tvrdil, že Depp by mal byť vyradený z prezentácie tohto parfúmu. V rozhovore pre The Guardian uviedol. ,,Myslím si, že by bolo rozumné, aby Dior prerušil spoluprácu s Deppom. Značka ako Dior sa nezaoberá postavením značky len v štátoch. Postoj k Deppovi v Spojenom kráľovstve bol veľmi odlišný od postoja napríklad vo východnej Európe. Značky dúfajú v krátkodobú stratu pamäti a dlhodobú amnéziu. Tieto módne spoločnosti žijú vo svojej vlastnej bubline, je to ako Diabol nosí Pradu. Žijú vo svete, kde sú zvyknutí čeliť kontroverziám.”

Dior sa však držal tváre svojho parfumu a zdá sa, že ten prekonal prebiehajúcu kontroverziu okolo Deppa.

Zdroj
Zdroj foto: Instagram

Zdieľať článok

Back to Blog