NOVÉ KOLEKCIE 2 KRÁT DO MESIACALALALA FASHION * nakupujte s radosťou

5 jednoduchých krokov pre dokonalý spánok. Pomáha mlieko pred spánkom?

Back to Blog

5 jednoduchých krokov pre dokonalý spánok. Pomáha mlieko pred spánkom?

Spánok, čarovná časť dňa, ktorá je prospešná pre vašu pokožku, koncentráciu, energiu a náladu. Napriek tomu veľa z nás bojuje s nespavosťou. V noci nemôžeme spať, vstávame skoro alebo je kvalita nášho spánku zlá. Ak ste závislí na kontrole svojho spánku na vašich hodinkách každé ráno, tieto štatistiky môžu ešte zvýšiť vaše obavy.

Dobrou správou je, že môžete podniknúť niekoľko krokov, ktoré vám pomôžu dosiahnuť dokonalý spánok.

Správne jesť a piť

Príliš veľa kofeínu škodí spánku, ale vplyv môže mať aj to, čo zjete. Niektorí ľudia sa rozhodnú nejesť po stanovenom čase, pretože pokúsiť sa zaspať s plným žalúdkom, môže byť zložité. Na spánok môže mať negatívny vplyv aj pokus ísť spať s prázdnym žalúdkom. Medzi potraviny, ktoré vám môžu pomôcť zaspať, patrí mlieko, banány alebo kvalitná čokoláda.

Správne nastavenie teploty v spálni

To, kde spíte, môže mať vplyv na váš spánok. Vaša spálňa by mala byť čistá a miestom pokoja, a odpočinku. Investujte do kvalitných žalúzií alebo záclon, aby ste znížili prísun svetla do vašej spálne. Môžete tiež vyskúšať spánkovú masku. Udržujte vo svojej spálni správnu teplotu. Tá by nemala byť príliš vysoká ani príliš nízka.

Zbavte sa svojich starostí a obáv

Dobrý denník alebo plánovač vám môže pomôcť dosiahnuť dokonalý spánok. V súčasnej situácii máme všetci starosti a trpíme úzkosťou. Ak by ste si ich nechali iba pre seba, mohlo by to narušiť vašu kvalitu spánku. Pred spaním si spíšte, všetko čo vás napadne. Vaše obavy, starosti ale aj radosti a pozitívne veci, ktoré vás počas dňa postretli. Nezabudnite si tiež pripraviť plán na ďalší deň. Tým, že svoje starosti dostanete z hlavy na papier, zlepší sa vaša kvalita spánku. Vďaka tomu bude vaša myseľ uvoľnená a pripravená na spánok.

Využite vôňu levandule

Vôňa levandule prirodzene upokojuje naše zmysli. Vďaka nej, bude vaše zaspávanie jednoduchšie. Pridajte si trocha byliniek do večerného kúpeľa alebo si kúpte sprej na spanie a trochu si streknite na vankúš alebo do rohov svojej izby.

Vypnúť

Všetci obľubujeme kontrolu sociálnych sieti, pred spánkom. No modré svetlo, ktoré vyžaruje z vášho telefónu môže narušiť kvalitu spánku. Vypnite si telefón, aby sa vám lepšie spalo. Ak to nie je možné, pretože potrebujete telefón ako budík, väčšina telefónov má filter modrého svetla. Malý krok, ktorý má veľký vplyv na kvalitu vášho spánku.

Zdroj
Zdroj foto: www.pexels.com

Share this post

Back to Blog