Najnovšia vianočná reklama vás dojme k slzám, ukazuje, čo je v týchto časoch najdôležitešie

Najnovšia vianočná reklama spoločnosti Disney núti ľudí siahnuť po vreckovkách. 3-minútové video, ktoré bolo zverejnené 9. novembra, zdôrazňuje dôležitosť zachovávania rodinných tradícií. Krátka animácia zasiahla nás všetkých, najmä však tých, ktorí pochádzajú z filipínskych rodín.

„Spoločnosť Disney EMEA zahájila svoju vianočnú kampaň 2020 „Z našej rodiny do vašej “ . Vrátili sa ku svojej vôbec prvej vianočnej reklame. Bola to 3-minútová animovaná rozprávka.

Zobrazovala dojímavý príbeh babičky, jej vnučky a rodinných tradícií, ktoré ich spájajú už roky,“ píše Disney na svojej oficiálnej webovej stránke. Spoločnosť sa spojila s nadáciou Make-A-Wish Foundation, takže pri každom nákupe vintage plyšáka Mickey Mouse, ktorý je uvedený vo videu, 25% pripadne organizácii, ktorá deťom plní priania.

Pripravte si vreckovky, pretože najnovšia vianočná reklama spoločnosti Disney je tu a je to skutočný trhák

S titulkom „Z našej rodiny do vašej“ sa reklama začína v roku 1940, keď je malému dievčatku darovaná hračka Mickey Mouse. Presúvame sa do roku 2005 kde dáva toto malé dievčatko, ktoré je už teraz babičkou, hračku svojej vnučke. Potom obe vyrobia pre svoj domov papierové ozdoby v tvare hviezdy, ktoré sú podobné lampiónom na Filipínach v úvode videa. Jednou z dojímavých detailov je, že babička sa volá Lola, čo je na Filipínach výraz pre babičku.

3-minútová animácia zobrazuje dojemnú rozprávku o dôležitosti rodinných tradícií

Krátka animácia sa zameriava na puto medzi filipínskou babičkou (Lola) a jej vnučkou

Postupom času však animácia ukazuje, že vnučka pomaly stráca záujem zapájať sa do každoročnej tradície so svojou babičkou. Jednej noci, teraz už dospelá vnučka odchádza von. Keď sa vráti domov v obývačke nájde pohodenú hračku Mickey Mouse, ktorému chýba jedno uško. Vnučka, dojatá pozorovaním rodinných fotografií, na ktorých je hračka Mickey s jej babičkou, sa nakoniec rozhodne prinavrátiť sviatočného ducha, o ktorého sa s babičkou kedysi delili.

Plyšová hračka Mickey Mouse, ktorú babička dostala ako darček od otca

Koniec je ťažko vidieť cez všetky slzy, ale na druhý deň ráno Lola zíde a nájde svoju obývaciu izbu plnú dekorácií v tvare hviezdy. Zrazu sa preniesla do svojho detstva, kde boli lampióny rozvešané po celej ulici.

Potom babička dostane darček od svojej vnučky, ktorá jej daruje hračku Mickey Mouse so zašitým zlomeným uchom. Babička a vnučkou sa s láskou objímu a kamera nakoniec odhalí slogan, „Z našej rodiny do vašej.“

Pre tento projekt sa spoločnosť Disney spojila s nadáciou Make-A-Wish

„Dej, ktorý roztápa srdcia je inšpirovaný témami tradícií, rodinnej spolupatričnosti, nostalgie a predstavuje dve postavy, babičku Lolu a jej vnučku. Po ich boku je zobrazený známy priateľ Mickey Mouse, ktorý je veľmi obľúbenou hračkou babičky. S pribúdajúcimi rokmi Mickey symbolizuje Lolino detstvo a dnešné spojenie s jej vnučkou, čo nakoniec inšpiruje k slávnostnému prekvapeniu. na Štedrý deň ráno. “

S každou zakúpenou hračkou Mickey Mouse, pôjde 25% z výnosu nadácii, ktorá plní deťom priania

Nadácia bude mať prospech z predaja mäkkej hračky Mickey Mouse v retro štýle, ktorá je súčasťou kampane. Hračku je možné kúpiť v obchodoch Disney a shopDisney. Fanúšikovia môžu tiež podporiť nadáciu Make-A-Wish zakúpením a stiahnutím Griffovej charitatívnej piesne „Love Is A Compass“. Piesne, ktorá sa objavuje vo vianočnej reklame.

Zdroj: www.boredpanda.com
Zdroj foto a video: DisneyChannelUK