10 situácií, kedy študenti povýšili hlúposť na vyššiu úroveň

Byť vysokoškolským profesorom určite nie je najjednoduchšia práca, najmä ak máte študentov, ktorí by radšej boli kdekoľvek inde na svete len nie v triede. Mnoho profesorov verí, že títo študenti potrebujú len určitú motiváciu, aj keď pripúšťajú, že to nie vždy pomôže. Prejdite nižšie a prečítajte si príbehy, ktoré si určite zaslúžia pozornosť a nezabudnite sa podeliť o svoj názor v komentároch !

# 1
Som francúzsky učiteľ, takže si nie som istý, či sa to počíta, ale platí to. Študenti mali dosť veľa úloh z francúzskeho jazyka a jeden študent si to dal všetko preložiť cez službu Google prekladač, ale preložil to do španielčiny.

# 2
Stalo sa to na strednej škole. Naša učiteľka hovorila o fázach mesiaca a jedna spolužiačka zdvihla ruku a opýtala sa, či aj ďalšie krajiny majú mesiac. Myslela si, že mesiac je iba pre USA.

# 3
Keď som bol na strednej škole asistentom v knižnici, chodil som do tried, kde som distribuoval knihy. S profesorom som vošiel do triedy počas prednášky, kde sa profesor rozčuľoval nad plagiátorstvom. Jeden zo študentov v eseji uviedol text, ktorý sa začal slovami. „Po mojich 25 rokoch skúseností v tejto oblasti.“

# 4
Študent na hodine ekonómie začal svoju záverečnú esej týmto:

„Všetci poznáme Afriku. No zároveň o nej vieme málo. Všetko čo vieme je, že je tam horúco, žijú tam africkí Američania a sú naozaj chudobní. To vyvoláva otázku, prečo je Afrika taká chudobná?“

Bolo to tak nabité hlúposťou, že som jeho esej musel prerušiť.

Poznámka: pre informáciu to bol vysokoškolský študent.

# 5
Neveril som, že študent môže byť hlúpy. Vždy som veril, že potrebuje len správnu motiváciu. Kým som sa nestretol s RJ. RJ bol ozaj veľmi hlúpy. RJ nevedel, že kuracie mäso, ktoré jeme, bolo niekedy zviera. RJ mal vtedy 21 rokov.

# 6
Učiteľka na strednej škole. Pred mnohými rokmi som púšťala študentom film Romeo a Julia. Študent hľadel na obrazovku v úplnom zmätku niekoľko minút. Po chvíľke s plnou vážnosťou povedal, „ako môže hrať v tomto filme? Veď zomrel v Titaniku.“

# 7
Na záverečnej skúške odprezentoval študent plagiát. Bola to záverečná skúška, esej a krátka odpoveď. Vedel citovať akékoľvek zdroje a interpretoval ich vlastnými slovami.

Zažil som plagiátorstvo mojej tvorby v priamom prenose. Študent odprezentoval moje slová ako svoju vlastnú odpoveď.

# 8
Raz som univerzitnému študentovi dala za skúšku C. Pozrel sa na mňa a povedala, „vieš, kto je môj otec?“

Do dnešného dňa to neviem, ale jeho známka sa nezmenila.

# 9
Moja priateľka a ja sme išli do domu jej strýka, ktorý mal kúsok písomky zarámovaný a zavesený na stene. Bolo tam počet získaných bodov 0/20 z písomky. Jej strýko bol profesorom a bol tak ohromený týmto výsledkom, že si ho musel zarámovať.

# 10
Jeden z mojich študentov mi povedal, že keď bude maturovať, bude mať 21 rokov. Spýtal som sa ho, prečo. Vysvetlil, že každý rok má dva polroky. Čiže dva roky. Pravdepodobne má pravdu, že neskončí strednú školou do 21 rokov, ale nie z dôvodu, ktorý uviedol.