Zákazníci spoločnosti Zara hovoria, že je nemožné nakupovať online z dôvodu divných póz modeliek

Španielsky maloobchodník s oblečením Zara, je známy hlavne svojim zvláštnym a kontroverzným módnym výberom. Keď niekto poukázal na to, ako čudne ich modely predstavujú oblečenie, nakupujúci začali premýšľať, čo tieto dievčatá pred fotoaparátom vlastne stvárajú. Či už sa Zara snaží prilákať špeciálnych zákazníkov, alebo chce vyzerať „príliš cool“, zostáva záhadou.

#1

#2

#3

Módny gigant Zara je súčasťou skupiny Inditex, ktorá v roku 2019 zaznamenala nárast tržieb o 7% a vytvorila nové rekordné výnosy. Portfólio spoločnosti Inditex zahŕňa ďalšie úspešné módne značky ako Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius a ďalšie. Zara však vyniká ako osobitný vodca. V globálnom poradenstve so značkami sa umiestnil na 29. mieste v zozname najlepších svetových značiek Interbrand a prekonal švédsky gigant H&M.

#4

#5

#6

Tajomstvo úspechu Zary súvisí s jej stratégiou, ktorá ide ruka v ruke s rýchlo sa meniacimi módnymi trendmi prakticky bez oneskorenia. Podľa Who What Wear, jedna vec, ktorú Zara nikdy neurobí, je vyrobiť alebo navrhnúť ten istý odev dvakrát. Keď sa produkt vypredá, nikdy nebude prerobený presne rovnakým spôsobom. Môžete si však všimnúť rovnaké materiály, vzory a dekory, ktoré sa menia od sezóny k sezóne, od jednej kolekcie k druhej.

#7

#8

#9

Spoločnosť Zara vydáva nové produkty asi dvakrát týždenne, vďaka čomu je vždy atraktívna pre vracajúcich sa zákazníkov. Predstavte si však, ako fotografické štúdiá vytvárajú fotografie, ktoré vidíte na webe. Áno, aj tie čudné.

Módna editorka Lauren Eggertsen, ktorá navštívila centrálu Zary, aby sa dozvedela, ako funguje, uviedla, že „existuje 15 štúdiových sád, v ktorých sa odohráva všetka mágia, a každá z nich je sprevádzaná vlastným tímom (fotograf, stylista atď.).“ Existuje veľa rôznych stylistov, ktorí sa snažia vytvoriť svieži a inovatívny vzhľad prezentovaný na webových stránkach Zara. To je dôvod, prečo ich štýl nikdy nevyzerá rovnako.

#10

#11

#12

Zdroj: www.boredpanda.com