Na Slovensko prichádzajú reklamy s rúškami. Kofola zverejnila prvú z nich a vyzýva ľudí, aby si schovali pusu pod rúško

Aktuálna situácia núti podnikateľov k viacerým zmenám pri výrobe produktov, zamestnávaní ľudí, ale aj pri marketingu. Na Slovensku sa dnes objavil prvý reklamný spot, v ktorom mali účinkujúci rúška.

Spoločnosť Kofola reklamu zverejnila už pred pár týždňami, no v týchto dňoch ju upravila do aktuálnejšej verzie.  K pôvodnému sloganu Veľká láska rohy prenáša pribudol aj nový, reagujúci na aktuálnu situáciu, „Schovaj pusu pod rúško“ Reklamy boli pretvorené na karanténne verzie, čo znemená, že všetci z ľudí, ale aj zo zvierat majú v reklame rúško. O predstavení prvej reklamy s rúškami na slovenskom aj českom trhu infomoval web Marketing&Media a refresher

Réžie reklamy pre Kofolu sa po takmer desiatich rokoch opäť chytil Jakub Kohák a vznikla v spolupráci s agentúrou WMC Grey. Tá stála aj za digitálnym pridaním rúšok

Reklama s rúškami:

Pôvodná reklama:

Reklama je súčasťou jarnej kampane #zlasky, počas ktorej spoločnosť pomáha zdravotníkom, ale aj seniorom. Práve im spoločnosť každý deň daruje niekoľko stoviek nápojov značky Kofola. Spoločnosť sa taktiež kvôli koronavírusu rozhodla s pozastavením sudového a fľaškového predaja ich nápoja.

Zdroj: refresher.sk