V obchode umiestnili červené a čierne košíky. Ide o úžasný nápad, ktorý by mal byť aj na Slovensku

Určite to dobre poznáte, keď ešte len vstúpite do obchodu a už sa k vám rúti zamestnanec s otázkou ako vám môže pomôcť. Niektorí tento prejav úprimne vítajú a iných to naopak v ďalšom nákupe riadne znechutí. Do ktorej skupiny patríte vy? Francúzska kozmetická značka Sephora sa s týmto problémom popasovala veľmi zaujímavo. V predajni v Londýne umiestnila dva druhy nákupných košíkov. Červený košík dáva jasne najavo, že si zákazník želá byť oslovený asistentom predaja a hľadá jeho pomoc. Zatiaľ čo čierny asistentom predaja signalizuje, že zákaznik je schopný vybrať si sám a o pomoc nežiada.

Foto: Facebook/Creapills

Toto riešenie s nadšením uvítalo mnoho zákazníkov. Ktovie, možno sa rôznofarebné košíky objavia aj u iných predajcov.

A čo vy? Ktorý košík by ste si vzali?

.

.

.

Nezabudni si pre seba a svoju najlepšiu kamošku alebo sestru zaobstarať nové sarkastické tričká a ponožky s ktorými vás každý spozná. Nájdeš ich na odkaze